Betaling

Betaling for ture sker samtidig med bestilling via vores billetsystem YourTicket. Læs mere. Herefter fremsendes automatisk billet/kvittering på e-mail.

For grupper fremsendes faktura på e-mail og turen er først endelig bekræftet, når fakturaen er betalt.

Gebyr

Der er et billetgebyr ved bestilling af ture i vores billetsystem YourTicket. Gebyret fremgår ved bestilling af turen.

Fortrydelse

Billetten vil refunderes i tilfælde af at Natur Mols aflyser hele turen. Billetgebyrer refunderes ikke. Programændringer kan forekomme og resulterer som udgangspunkt ikke i refusion.

Billetter/bookinger:

  • kan indtil 90 dage inden turen afholdes, refunderes helt (undt. billetgebyr)
  • kan indtil 60 dage inden turen afholdes:
    • flyttes til en anden dag
    • refunderes med 75% (undt. billetgebyr)
  • kan indtil 30 dage inden turen afholdes:
    • flyttes til en anden dag mod et gebyr på 25% af billetprisen
    • refunderes med 50% (undt. billetgebyr)
  • kan indtil 14 dage inden turen afholdes:
    • flyttes til en anden dag mod et gebyr på 50% af billetprisen
    • refunderes med 25% (undt. billetgebyr)

Det er vigtigt at give os besked på mail, hvis der ønskes ændring til bookede ture eller købte billetter.

Ved brug af vores billetsystem YourTicket kan tegnes afbestillingsforsikring til brug ved bl.a. sygdom. Læs mere her.

Du er altid velkommen til at give din billet til en anden.

Privatlivspolitik

Personlige data gemmes i 5 år + indeværende år i henhold til bogføringsloven. De videregives ikke til andre.

Sikkerhed og ansvar

Deltagelse i ture er helt på eget ansvar. Du skal være dækket af din egen fritids-/ulykkesforsikring. Natur Mols dækker ikke tab/beskadigelse af værdigenstande eller hvis du selv kommer til skade i forbindelse med turen. Deltagere skal altid følge turlederens anvisninger.

Reklamation

Rettes til Natur Mols hurtigst muligt.

Forbehold

Forbehold for fejl i oplysninger om indhold og priser.

Spørgsmål

Kontakt os.